Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innowacje płatnicze a konkurencyjność banku

Tytuł:
Innowacje płatnicze a konkurencyjność banku
Payment innovations and bank’s competitiveness
Autorzy:
Monika Klimontowicz
Tematy:
mobile payment
m-payments
bank’s competitiveness
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In recent years the retail payment market has changed remarkably. Nowadays the bank’s sustainable development and the increase of its competitiveness are indissolubly connected with payment innovations. Using them in the process of gaining competitive advantage is impossible without customers’ acceptance. The consumers’ satisfaction, including the fulfillment of their current and future needs, has become the key factor of bank’s market success. A new business model also requires the identification of bank’s strategic resources and its innovative potential. The paper presents payments’ innovations, their role in the process of gaining bank’s competitive advantage and some bank’s market strategies strengthening their position on the payment market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies