Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Geoetyka a koncepcja społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach sektora energetycznego

Tytuł:
Geoetyka a koncepcja społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach sektora energetycznego
The concept of social responsibility in the energy sector and the principles of geoethics in building enterprise value
Autorzy:
Alicja Byrska-Rąpała
Tematy:
geoetyka
społeczna odpowiedzialność przemysłu
gaz łupkowy
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zasoby niematerialne firm energetycznych, takie jak reputacja, ludzie i wzajemne oddziaływanie między ekonomią, polityką i procesami kulturowymi, zaczynaj ą odgrywać coraz ważniejszą rolę w tworzeniu wartości firmy. W artykule autorka prezentuje krótki przegląd głównych obszarów badawczych geoetyki – definicji i reguł proponowanych przez różnych autorów, które można znaleźć w literaturze. Opisano również związek pomiędzy geoetyką i koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu. W drugiej części artykułu przedstawiono nowe wyzwania dla sektora energetycznego i geoetyki w kontekście „rewolucji gazu łupkowego”.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies