Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Inteligencja emocjonalna młodych pedagogów specjalnych

Tytuł:
Inteligencja emocjonalna młodych pedagogów specjalnych
The emotional intelligence of junior teachers of special education
Autorzy:
Czyż Anna
Tematy:
inteligencja emocjonalna
pedagog specjalny
empatia
kompetencje osobiste
emotional intelligence
special education teacher
empathy
personal competence
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author of this studies is focused on determining the level of emotional intelligence of junior special educators who are leaving the walls of the university and are entitled to work with disabled people. Research shows the average level of emotional intelligence, both: a general level and in terms of the specific factors: empathy and the ability to use emotional intelligence in action. It is suggested, therefore, that in the university practice, special attention should be paid to the selection of candidates for future pedagogues of special education and it is recommended to develop the emotional skills of students during the course and through the interaction.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies