Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sprawozdawczość biznesowa wobec założeń teorii agencji

Tytuł:
Sprawozdawczość biznesowa wobec założeń teorii agencji
Business reporting in view of the agency theory
Autorzy:
Jacek Gad
Tematy:
sprawozdawczość finansowa
komentarz zarządu
asymetria informacji
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest prezentacja zakresu oraz struktury nowego narzędzia komunikacji, jakim jest komentarz zarządu. W artykule przedstawiono koncepcję wykorzystania komentarza zarządu do niwelowania problemu agencji. W ramach artykułu autor zaprezentował najważniejsze spostrzeżenia dotyczące ewolucji sprawozdawczości finansowej oraz biznesowej. Ważnym elementem artykułu jest prezentacja nowego ujęcia sprawozdawczości biznesowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies