Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rynek usług telekomunikacyjnych w Polsce w kontekście teorii agencji

Tytuł:
Rynek usług telekomunikacyjnych w Polsce w kontekście teorii agencji
Telecommunications Services Market in Poland in the Context of Agency Theory
Autorzy:
Szkudlarek Piotr
Tematy:
instytucje
ekonomia instytucjonalna
teoria agencji
telekomunikacja
Institutions
institutional economics
Agency Theory
telecommunications
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main aim of this article is to determine the relationship between the President of the Office of Electronic Communications and telecommunications operators in the context of the Institutional Agency Theory. The paper presents the essence of the institution, describes the key aspects of Institutional Economics, with particular emphasis on Agency Theory, New Institutional Economics (NIE ). In last part of the article was described the institutional conditions of the cooperation between the President of the Office of Electronic Communications and telecommunication operators, including mainly the Orange Polish in the light of Agency Theory.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies