Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Relacje między postrzeganiem zmysłowym a modelami wyobrażeniowymi w procesie kształcenia zawodowego

Tytuł:
Relacje między postrzeganiem zmysłowym a modelami wyobrażeniowymi w procesie kształcenia zawodowego
The relation between sensual perception and imagination models
Autorzy:
Pardej Katarzyna
Tematy:
pedagogika
kształcenie zawodowe
czynności poznawcze
modele wyobrażeniowe
percepcja
pedagogy
vocational education
cognitive activities
imagination models
perception
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article discusses the transformation of sensual cognition into imagination models using simplification. They constitute levels of cognitive activities of a learner in the process of gaining knowledge. Stages in sensual perception are shown in the context of teaching-learning. The article also presents the functioning of senses such as sight, smell, hearing, taste, touch, kinaesthetic and balance and their role in creating imagination models.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies