Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trendy w zachowaniach konsumentów jako uwarunkowanie innowacji w handlu detalicznym

Tytuł:
Trendy w zachowaniach konsumentów jako uwarunkowanie innowacji w handlu detalicznym
Trends in Consumer Behavior as a Determinant of Innovation in Retail
Autorzy:
Barbara Kucharska
Tematy:
Handel detaliczny
Innowacje w handlu
Zachowania konsumenta
Consumer behaviour
Innovations in trade
Retail trade
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Retail trade innovations are connected witch such solutions, which trade enterprises prepare for the first time or these solutions which appear for the first time in retail trade. These solutions could be adopted from the other enterprise or from the different sectors. Innovation can occur in all types of the retail activity and can be considered both in its functional aspect and as a result of the changes. Besides such determinants like economy, social and technological factors, the most important are connected with consumers, especially with the trends in consumer behavior. The paper presents the most important trends and megatrends in consumer behaviour and the innovation solutions in retail trade connected with them. Selected results of field research conducted among consumers and retail expert are presented in the article, too.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies