Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauka argumentacji – kształcenie krytycznego myślenia

Tytuł:
Nauka argumentacji – kształcenie krytycznego myślenia
Learning argumentation – teaching critical thinking
Autorzy:
Cybulska-Wal Alina
Tematy:
(teaching) argumentation,
critical thinking, claim,
focus on language,
evidence and grounds, reasoning and justification, setting the stage for argumentation disciplines,
key features of argumentation
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this article, Alina Cybulska-Wal addresses the role of argumentation and language in learning. She examine how generate insights about students’ abilities and needs related to argumentation. Author claims that teaching argumentation is teaching critical thinking. She also provides key ingredients necessary to strenghten argumentation in classroom, the features of argumentation (claims, evidence/grounds, reasoning/justification) and criteria helpful to assess a certian argument.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies