Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

GAMIFYING SCIENCE – THE ISSUE OF DATA VALIDATION

Tytuł:
GAMIFYING SCIENCE – THE ISSUE OF DATA VALIDATION
Grywalizacja badań naukowych – jak zapewnić wysoką jakość otrzymywanych wyników?
Autorzy:
Kleka Paweł
Łupkowski Paweł
Tematy:
GAMIFICATION
SCIENTIFIC DATA PROCESSING
GAMES WITH A PURPOSE
DATA VALIDATION
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper we will present the idea of gamifying scientific processes. Game design techniques appear to be very useful when we are dealing with processing enormous amounts of scientific data (think of domains such as biology or astronomy, for example). We will focus our attention on the issue of effectiveness of such an approach, as well as on the issue of procedures and techniques that ensure high quality of results obtained via gamified scientific processes.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies