Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Coaching – metoda rozwoju kompetencji menedżerów publicznych. Studium przypadku

Tytuł:
Coaching – metoda rozwoju kompetencji menedżerów publicznych. Studium przypadku
Autorzy:
Różańska-Bińczyk Izabela
Tematy:
zarządzanie zasobami ludzkimi
rozwój
coaching
menedżer publiczny
jednostka samorządu terytorialnego
zarządzanie publiczne
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest zaprezentowanie dobrych praktyk z zakresu rozwoju kadry menedżerskiej w wybranej jednostce samorządu terytorialnego. W części teoretycznej opracowania omówiono: pojęcie i istotę coachingu. Część badawczą artykułu oparto na wynikach badań własnych poświęconych rozwojowi kompetencji menedżerskich na przykładzie wybranego urzędu. W artykule podkreślono znaczącą rolę, jaką odgrywa umiejętne dopasowanie metod rozwoju kadry menedżerskiej do aktualnych potrzeb i oczekiwań pracowników oraz organizacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies