Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosowanie systemu Activity-Based-Costing na potrzeby szacowania kosztów obsługi klienta

Tytuł:
Zastosowanie systemu Activity-Based-Costing na potrzeby szacowania kosztów obsługi klienta
AN APPLICATION OF ACTIVITY BASED COSTING SYSTEM FOR ESTIMATING CUSTOMER SERVICE COSTS
Autorzy:
Monika Kotowicz-Śwital
Tematy:
ACTIVITY BASED COSTING SYSTEM
ESTIMATING CUSTOMER SERVICE COSTS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Customer service costs arise as an outcome of enterprise – customer relation. Their level and structure results from the complexity of services provided to the customer. Because of the diversity of customer requirements with respect to the manner of purchasing products and the scope of services required differences in customer service costs arise between particular clients. For precise determination of the cost of handling each customer it is necessary to divide these costs according to the criterion of possible assignments to the units of calculation, namely the customers. It is also necessary to apply the management accounting tool - a system of Activity-Based-Costing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies