Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Defining business processes according to clients’ needs

Tytuł:
Defining business processes according to clients’ needs
Autorzy:
Breński Wiesław
Data publikacji:
2016
Tematy:
business processes
a client
effective leadership macro-environment
franchise providers and franchise
receivers
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Defining business processes is a complex notion, determined by numerous factors which inter-act one another and make a cohesive whole. Satisfying client’s needs depends on the ability to face their expectations. A certain “connector” between a company and a destined client is an employee who shall acquire information on buyers’ preferences and effectively satisfy needs generating a profit for a company. A foundation of defining business processes remains effective communication in a company. The biggest factors are qualifications of employees and executive staff as well as a company’s organizational culture. Managing knowledge undoubtedly contributes to reaching particular benefits. Those occurring most often are as follows: improvement of clients’ satisfaction, growth of an enterprise’s effectiveness, improvement of a company’s image, decreasing costs of functioning and many others. Those effects clearly provide organizations a high position on a market and often contribute to reaching a competitive prevails.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies