Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE THEORETICAL UNDERPINNINGS OF A LEARNING DESIGN PROJECT

Tytuł:
THE THEORETICAL UNDERPINNINGS OF A LEARNING DESIGN PROJECT
Autorzy:
Leanne Cameron
Tematy:
LAMS
contextualised learning design
genetics
ethics
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the “Implementing Effective Learning Designs” project a framework and design guidelines were created to provide a comprehensive scaffold to assist academics in the development of inspiring learning design examples and supportive activities. Learning design templates were developed that can be used by academic staff to tailor exemplary examples to meet particular requirements, whilst providing them with the underlying pedagogical principals involved in the learning design. The implementation of learning designs was also explored and barriers identified to their widespread adoption and ways of overcoming these. This paper outlines the theoretical underpinnings that supported the project.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies