Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

W KRĘGU WSPÓŁCZESNEGO ETOSU WYCHOWAWCY

Tytuł:
W KRĘGU WSPÓŁCZESNEGO ETOSU WYCHOWAWCY
AROUND THE ETHOS A MODERN TEACHER
Autorzy:
Mitkiewicz Bartosz
Data publikacji:
2011
Tematy:
wychowawca
wartość
aksjologia
ethos wychowawczy
tutor
value
axiology
pedagogical ethos
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Pojęcie wychowania nie jest terminem jednoznacznym. W swej struk¬turze zawiera proces wychowawczy, bądź rezultat tego działania. Zawsze jest jednak działaniem zawierającym się w schemacie pytań: kto?, co?, jak?, po co? w imię czego? Odnalezienie odpowiedzi na te pytanie po¬zwoli odnaleźć, drogę którą pomoże współczesnym pedagogom dokonać powrotu do świata fundamentalnych wartości, uzasadniających sens re¬lacji wychowawczych oraz wyboru wizji wychowywanego człowieka.

Concept of upbringing isn’t a straightforward. In it’s structure, in contains pedagogical process or the result of an activity. However, it’s always an activity which is included in questions scheme: Who? What? How? What for? In the name of what? The answer to this questions will allow to find a way, which is going to help modern educators make a return to the world of fundamental values, which justify a sense of pedagogical relationships and also make a choice of educated human being vision.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies