Tytuł pozycji:
Produkty strukturyzowane Alior Banku SA i ich efektywność
Produkty strukturyzowane, realizując potrzeby inwestorów, dają szansę na osiąganie wysokich zysków, przy jednoczesnej możliwości korzystania z ochrony kapitału. Do niedawna produkty strukturyzowane w Polsce były skierowane głównie do inwestorów o zasobniejszych portfelach, w ramach oferty private banking, obecnie są coraz bardziej popularne i dostępne dla wszystkich. Stało się to za sprawą obniżenia minimum inwestycyjnego struktur. Mogą być więc alternatywą dla inwestorów, którzy do tej pory lokowali wolne środki pieniężne na lokatach bankowych. Celem pracy jest analiza i ocena mechanizmów funkcjonowania produktów strukturyzowanych i ich efektywności na rynku polskim na przykładzie Alior Bank SA.
Structured products, meeting the investors’ needs, give a chance to achieve high profits, while being able to use capital protection. Previously, structured products in Poland were targeted mainly at wealthier investors in the private banking offer, nowadays they are becoming more and more popular and available to everyone. It happened due to the lowering of investment minimum structures. They can be an alternative for investors who have so far invested free cash on bank deposits. The aim of the work is to analyze and assess the mechanisms of functioning of structured products and their effectiveness on the market on the example of Alior Bank SA.