Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Storytelling jako narzędzie marketingu politycznego – model

Tytuł:
Storytelling jako narzędzie marketingu politycznego – model
Autorzy:
Jacek Wasilewski
Tomasz Olczyk
Tematy:
storytelling,
narrative,
political marketing,
narrative model,
political communication
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article discusses the concepts of storytelling and narrative in the context of political communication and political marketing. It explains the narrative as a cognitive schema, what is the mechanism of discourse production and then proceeds to analyzing the relationship between the story, the recipient, and the political brand. In the context of political marketing storytelling has five key functions for the brand: cognitive, semiotic, emotional, axiological and social. Storytelling activates structures responsible for information processing and generates branding-related networks. Branding builds on their context and provides tools for interpreting goals and intent.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies