Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie potencjału interaktywnych technologii w procesie dydaktycznym w oparciu o audiowizualną metodę uczenia się Edgara Dalea

Tytuł:
Wykorzystanie potencjału interaktywnych technologii w procesie dydaktycznym w oparciu o audiowizualną metodę uczenia się Edgara Dalea
Tapping the potential of interactive technologies in the didactic process with the use of Edgar Dales audiovisual method in teaching
Autorzy:
Agnieszka Klej
Tematy:
technologie
dydaktyka
proces dydaktyczny
Edgar Dale
audiowizualna metoda uczenia
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The foregoing article discusses the ways of exploring internet resources and electronic tools as an educational value. The analysis uses a psychological perspective in reference to learning process by audio-visual method and their interactivity. The kernel of knowledge acquisition by e-learning is the new direction of mental experience for understanding things from their abstract meaning to their specification.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies