Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uwarunkowania rozwoju raftingu na Dunajcu jako nowego produktu turystycznego w Pieninach

Tytuł:
Uwarunkowania rozwoju raftingu na Dunajcu jako nowego produktu turystycznego w Pieninach
Autorzy:
Małgorzata Kozłowska
Tematy:
flisactwo pienińskie
produkt turystyczny
przedsiębiorczość
rafting
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Flisactwo pienińskie, które od poł. XIX w. przybrało formę unikatowej w skali Europy i świataatrakcji turystycznej, doczekało się w ostatnich latach znaczącej konkurencji. Stanowi ją stworzonyprzez przedsiębiorców nowy produkt turystyczny: rafting – rozumiany jako spływ pontonem z nurtemdzikich rzek górskich. Pomimo upływu kilkunastu lat od początków oferowania tego produktu przezfirmy raftingowe rozwój tej atrakcji turystycznej nadal napotyka na organizacyjne i legislacyjne problemy.Są one związane z brakiem spójnej koncepcji działania oraz polityki społeczno-gospodarczejlokalnych organów samorządowych i jednostek pozarządowych oraz zainteresowanych instytucjii firm. Wyraźnie zarysowuje się tu brak jednostki czy instytucji, która przyjęłaby rolę koordynatora,co skutkuje regulacjami, które zamiast wspierać dynamiczny rozwój przedsiębiorczości raftingowejw regionie, mogą stanowić dla niego bariery.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies