Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Lernen Erwachsene Fremdsprachen anders? Motivation, Einstellungen, Angst als affektive Variablen im Zweitspracherwerb bei Erwachsenen und Kindern

Tytuł:
Lernen Erwachsene Fremdsprachen anders? Motivation, Einstellungen, Angst als affektive Variablen im Zweitspracherwerb bei Erwachsenen und Kindern
Are there differences between child and adult foreign languagelearning? – Motivation, attitudes and anxiety as affective variables in foreign language learning in adults and children
Autorzy:
Małgorzata Czarnecka
Tematy:
foreign language learning
adults
children
learning context
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The objective of this paper is to answer the following question: To what extent may age have an effect on learners’ motivation, attitudes and anxiety? This paper demonstrates that – with respect to all three variables – the learning environment is crucial for language acquisition: in an informal learning context children are usually more highly motivated to acquire the language than adults. In both formal and informal learning contexts adults have generally higher anxiety levels than children; this tendency may be connected with the desire to maintain a particular linguistic and cultural identity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies