Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyczne aspekty projektowania gier

Tytuł:
Dydaktyczne aspekty projektowania gier
DIDACTIC ASPECTS OF GAME DESIGN
Autorzy:
Słomczyński Maciej
Tematy:
EDUCATIONAL GAMES
INSTRUCTIONAL DESIGN
LEARNING OUTCOMES
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this article is to present the idea of instructional design in the context of educational games creation. The presented model contains three main phases (goal, construction and evaluation), eight detailed stages (goal orientation, teaching analysis, recipients’ characteristics analysis, operationalization, selecting mechanics, developing resources, implementation-control, validation) and master monitoring process. Discussing various stages and conditions of the designing process will allow game developers to use the potential inherent in the play to achieve intended and not random outcomes.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies