Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

UWARUNKOWANIA POWODZENIA SZKOLNEGO DZIECI Z ZESPOŁEM DOWNA

Tytuł:
UWARUNKOWANIA POWODZENIA SZKOLNEGO DZIECI Z ZESPOŁEM DOWNA
FACTORS RELATED TO SCHOOL ACHIEVEMENTS OF MIDDLE MENTALLY RETARDED CHILDREN WITH DOWN’S SYNDROME
Autorzy:
Skowroński Bartłomiej
Data publikacji:
2011
Tematy:
Osiągnięcia szkolne dzieci z zespołem Downa, czynniki warunkujące
powodzenie szkolne uczniów z zespołem Downa
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest przedstawienie roli korzystnych czynników biopsychicznych i ich wpływu na osiągnięcia szkolne z zakresu języka polskiego, matematyki, samoobsługi, współżycia w środowisku, muzyki, plastyki, wychowania fizycznego i techniki chłopców z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym z zespołem Downa oraz ich rówieśników z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym bez zespołu Downa.

The aim of this article is to show the role played by whole range of favorable biopsychic factors and their impact on school achievements in Polish language, mathematics, self-help, social functioning, music, plastic arts, physical education and technical skills of middle mentally retarded children with Down’s syndrome and mentally retarded children without Down’s syndrome.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies