Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Etyka public relations – zapisy kodeksowe a praktyka działań branży PR

Tytuł:
Etyka public relations – zapisy kodeksowe a praktyka działań branży PR
Public relations ethics – Code of conduct versus practical activities of the PR branch
Autorzy:
Monika Kaczmarek-Śliwińska
Tematy:
public relations
etyka zawodowa
kodeks etyczny
stowarzyszenia branżowe PR
professional ethics
code of conduct
PR branch associations
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł podejmuje kwestię rozbieżności między zapisami kodeksów etyki zawodowej public relations (PR) i działaniami obserwowanymi na rynku. Brak możliwości skutecznej egzekucji zapisów kodeksów etycznych wynika zdaniem autorki opracowania ze słabości branży public relations w Polsce. Dlatego też dbałość o utrwalanie wartości etycznych w zakresie PR powinna być przedmiotem skutecznej strategii opracowanej i realizowanej przez same stowarzyszenia branży public relations.

This article aims at analyzing the subject of discrepancy between principles recorded in the ethical codes of PR branch and observed market activities. According to the author, the lack of effective execution of PR ethics legislation is a result of the weakness of the Polish PR branch. Therefore, solicitude concerning ethical values in PR fi eld should be implemented based on strategy elaborated by PR professional associations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies