Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Multi-variant e-commerce user interfaces for business sustainability

Tytuł:
Multi-variant e-commerce user interfaces for business sustainability
Autorzy:
WASILEWSKI Adam
ZGRZYWA-ZIEMAK Anna
Tematy:
business sustainability
e-commerce
personalization
user interface
customer engagement
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Consumers and their consumption-patterns play an important role in efforts to make businesses and industries more sustainable. Although, theoretical basis for business to engage customers in more sustainable consumption is still under development, data-driven personalizing in e-commerce is emerging as a potential means of supporting company’s efforts. However, such analyses are lacking in the literature. The purpose of the article is to adapt the general framework that enables the delivery of multi-variant e-commerce user interfaces to shape customer engagement for sustainability. The framework has been adapted so that it can be used to shape customer engagement for sustainability, using concepts of customer engagement and business sustainability embedded in stakeholder theory. The paper has a practical contribution (empirical verification of the effectiveness of the concept) and a consequent theoretical contribution (development of a sustainability-oriented version of the framework).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies