Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie technologii informacyjnych w procesie zarządzania marketingowego przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku krajowym i międzynarodowym

Tytuł:
Wykorzystanie technologii informacyjnych w procesie zarządzania marketingowego przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku krajowym i międzynarodowym
The Application of Modern IT Systems in Marketing Management – the Case of Companies Operating in the Domestic and International Markets
Autorzy:
Krzysztof Kapera
Tematy:
MODERN IT SYSTEMS
MARKETING MANAGEMENT
POLISH COMPANIES
EMPIRICAL RESEARCH
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents a general overview of marketing information systems applied by international companies as compared with businesses which mainly operate on their home markets. I describe the evolution of marketing information systems and present the results of empirical studies on the extent to which information technologies are applied to support marketing activities. The publication is based on the results of a Polish national survey with the use of electronic questionnaires, conducted by the Marketing Department of Cracow University of Economics from 4 July to 5 September 2008 on a random sample of 1,128 companies with Internet access.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies