Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Recenzja: Magdalena Piłat-Borcuch, Socjologia designu, Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa 2014

Tytuł:
Recenzja: Magdalena Piłat-Borcuch, Socjologia designu, Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa 2014
Autorzy:
Skowrońska Agnieszka
Data publikacji:
2014
Tematy:
brak
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Autorka socjologii designu postawiła sobie za cel, jak wskazuje sam tytuł, analizę problematyki designu z perspektywy socjologicznej. Empirycznym założeniem tej pracy było przedstawienie wyników badań przeprowadzonych przez autorkę. Dotyczyły one świadomości designu wśród mieszkańców Kielc. Magdalena Piłat-Borcuch podjęła w swej pracy także próbę socjologicznego sportretowania środowiska designerów związanych z Kielcami. Recenzowana książka ma charakter teoretyczno-empiryczny. Składa się z czterech rozdziałów, a każdy z nich zawiera po trzy podrozdziały.

Recenzja 5. z numeru 9.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies