Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kluczowe determinanty łańcucha wartości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych

Tytuł:
Kluczowe determinanty łańcucha wartości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych
Key value chain determinants in success creation of the tourist services
Autorzy:
Grzegorz Zieliński
Ludmiła Zawadzka
Tematy:
jakość
usługi turystyczne
łańcuch wartości
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W niniejszym opracowaniu autorzy zaprezentowali podstawowe aspekty jakości usług turystycznych. Opisano także podstawowe cechy usług, a także usług turystycznych. Autorzy opisali także przeprowadzone badania dotyczące elementów składowych łańcucha usług turystycznych. Zaprezentowano hierarchie ważności poszczególnych składowych łańcucha z uwzględnieniem percepcji czterech grup wiekowych turystów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies