Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Motivation for Students : Gamification in E-learning

Tytuł:
Motivation for Students : Gamification in E-learning
Mechanizm grywalizacji na platformie e-learningowej sposobem na wzrost motywacji studentów
Autorzy:
Joanna Wójcik
Tematy:
Grywalizacja
Platformy internetowe
Studenci
Szkolnictwo wyższe
Zdalne nauczanie
E-learning
Gamification
Higher education
Internet platforms
Students
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W ostatnich latach wiele firm wykorzystuje w działaniach marketingowych mechanizmy grywalizacji. Również w edukacji wiele procesów związanych z nauczaniem może być tak zmodyfikowanych, aby wykorzystywać mechanizmy dostępne w grach. Głównym celem tych działań jest spowodowanie wzrostu zaangażowania osób uczących się. W artykule przedstawiono projekt innowacyjnej platformy kształcenia społecznościowego na poziomie szkolnictwa wyższego, uwzględniającej mechanizmy grywalizacji. Omówiono szczegółowo system motywacyjny oparty na wirtualnej walucie nazwanej Talentami i jego możliwy wpływ na zachowania użytkowników platformy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies