Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wdrażanie systemu CRM w firmie handlowej - etap wyboru oprogramowania

Tytuł:
Wdrażanie systemu CRM w firmie handlowej - etap wyboru oprogramowania
Implementation of the CRM System in the Trade Firm - the Stage of Choice of Software
Autorzy:
Wyrębek Henryk
Tematy:
Przedsiębiorstwo handlowe, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Orientacja na klienta, Ergonomia oprogramowania
Commercial enterprises, Customer Relationship Management (CRM), Costumer orientation, Software ergonomics
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
CRM - Customer Relationship Management nie jest jedynie technologią. CRM to nowy sposób myślenia w biznesie. Pełna definicja CRM mówi, że jest to nowa strategia, proces, kultura i technologia biznesowa, która umożliwia organizacjom optymalizację zysków i zwiększenie dochodowości firmy poprzez zrozumienie i wyjście naprzeciw potrzebom klientów. Ważnym elementem implementacji systemu CRM jest wybór oprogramowania, które spełni oczekiwania organizacji, wynikające z istoty tego systemu, wyrażone w jego definicji. Artykuł podejmuje próbę analizy i wyboru oprogramowania systemu CRM na przykładzie firmy handlowej.

CRM - Customer Relationship Management is not only technology. CRM new thinking in business. The full definition CRM tells that it is new strategy, process, the culture and technology business, which it makes possible optimization of profits and the enlargement across understanding and exit the remunerativeness of firm opposite the customers' needs. The important element of implementation of system the CRM is the choice the software, which will fulfil expectations of the organization resulting with creature expressed this system in its definition. The article undertakes the attempt to analyse and choice of software of the CRM system on the example of the trade firm.

Pełny tekst artykułu umieszczono za zgodą wydawcy. Tekst ten jest również dostępny w internecie na stronie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies