Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Адаптация методологии выборочного наблюдения для целей маркетинговых исследований

Tytuł:
Адаптация методологии выборочного наблюдения для целей маркетинговых исследований
Adaptation of the methodology of sample surveys for marketing researches
Autorzy:
Kataev Andrey
Data publikacji:
2015-08-31
Tematy:
маркетинговые исследования
выборка
статистическая методология
репрезентативность
marketing researches
sample
statistical methodology
representation
Język:
rosyjski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
В статьи представлены результаты адаптации теории выборочного наблюдения для целей маркетинга, что позволяет ответить на фундаментальный вопрос любого маркетингового исследования – сколько объектов необходимо изучить для возможности формулирования адекватного заключения.

The article presents the results of the theory of adaptation of sample survey for the purposes of marketing, that allows to answer the fundamental question of any marketing research – how many objects should be studied for drawing adequate conclusions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies