Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zaufanie jako element zarządzania marką

Tytuł:
Zaufanie jako element zarządzania marką
CONFIDENCE AS AN ELEMENT OF BRAND MANAGEMENT
Autorzy:
Tomasz Dryl
Tematy:
CONFIDENCE
CONSUMER
BRAND
SENSES
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the problem of consumer confidence in the brand of product or service. The brand is one of the most important elements of modern marketing. Recognizable brand is an asset the company. Either buying the brand the consumer is purchasing a promise. The product should meet the demands of the consumer. Product brand leads the consumer to purchase. The marketing communication process is done by brand. The competition between companies has become a war between the brands.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies