Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza językowa okładek tygodników opinii na przykładzie „Polityki”, „Przekroju” i „Wprost”

Tytuł:
Analiza językowa okładek tygodników opinii na przykładzie „Polityki”, „Przekroju” i „Wprost”
Linguistic analysis of covers of weeklies of opinion on the example of Przekrój, Polityka and Wprost
Autorzy:
Naruszewicz-Duchlińska Alina
Tematy:
językoznawstwo
prasoznawstwo
tygodnik
analiza filologiczna
perswazja
linguistics
Press Studies
weekly
philological analysis
persuasion
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of the article are the covers of weeklies: Polityka, Przekro´j and Wprost. The aim of the philological analysis was to determine the applied marketing-oriented linguistic measures and compare the thematic content selection. The contents of the covers are deemed the most expressive medially and with the most marketing appeal. They are characterized by conciseness, persuasiveness and the presence of word games.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies