Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konstrukcja i psychometryczna weryfikacja Kwestionariusza Orientacji Konsumpcyjnej (KOK)

Tytuł:
Konstrukcja i psychometryczna weryfikacja Kwestionariusza Orientacji Konsumpcyjnej (KOK)
Construction and psychometric verification of the Consumer Orientation Questionnaire (KOK)
Autorzy:
Wasik Ewelina
Tematy:
orientacja
konsumpcjonizm
orientacja konsumpcyjna
orientation
consumerism
consumption orientation
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono koncepcję opisu etapów tworzenia kwestionariusza do pomiaru Orientacji Konsumpcyjnej (KOK). Przedstawiono podstawy teoretyczne, na których opiera się Kwestionariusz, oraz poszczególne etapy procedury konstrukcji tego narzędzia. Wskazano także na znaczenie orientacji konsumpcyjnej w badaniach społecznych.

The article presents the concept that describes the stages of creating the Consumer Orientation Questionnaire (KOK). It also presents the theoretical basis on which the questionnaire is based and the various stages of the tool creating process. The importance of consumer orientation in social research was also indicated.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies