Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stan wiedzy o telepracy jako jeden z czynników warunkujących jej rozwój i popularyzację

Tytuł:
Stan wiedzy o telepracy jako jeden z czynników warunkujących jej rozwój i popularyzację
The state of knowledge about telework as one of the factors conditioning its developmment and popularization
Autorzy:
Pruchnik Mateusz
Pruchnik Kacper
Tematy:
telepraca
zarządzanie wiedzą
młodzież akademicka
teleworking
knowledge management
academic youth
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł stanowi próbę identyfikacji aspektów dotyczących przeobrażeń na rynku pracy w kontekście uwarunkowań rynkowych wywołanych globalizacją oraz bardzo szybkim rozwojem technologii informacyjno-komunikacyjnych. Poruszono w nim problematykę dotyczącą telepracy jako jednej z alternatywnych i elastycznych form zatrudnienia. Podjęto próbę identyfikacji czynników, które mogą utrudniać popularyzację i rozwój telepracy w Polsce. W opracowaniu wykorzystano studia krajowej i zagranicznej literatury przedmiotu, wyniki dotychczasowych badań nad stanem wiedzy o telepracy oraz analizę badań własnych. Celem artykułu jest prezentacja wyników badań ankietowych, w których zidentyfikowano stan wiedzy na temat telepracy i czynników jej towarzyszących, przeprowadzonych wśród studentów trzech wrocławskich uczelni w kontekście upowszechnienia telepracy w Polsce.

The article is an attempt to identify aspects related to transformations in the labor market and the approach to knowledge management towards telework in the context of market conditions caused by globalization and the very rapid development of information and communication technologies. It raises the issue of teleworking as one of the alternative and flexible forms of employment. It includes an attempt to identify factors that may hinder the popularization and development of teleworking in Poland. The study uses the studies of domestic and foreign literature on the subject, the results of previous research on the state of knowledge about teleworking and an analysis of own research. The aim of the article is to present the results of a survey that identified the state of knowledge about teleworking and its accompanying factors, among students of three Wrocław universities in the context of popularizing teleworking in Poland.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies