Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Public perception of climate change issues: detecting potential reputational risks

Tytuł:
Public perception of climate change issues: detecting potential reputational risks
Autorzy:
Denisa Hejlova
Data publikacji:
2014-10
Tematy:
climate change
public perception
political leadership
reputational risks
New York City
United States
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Climate change became one of the most-discussed topics of global political leadership, as well as the crucial topic for the general public. The largest public gathering in New York City, since Occupy Wall street movement, occurred in September 2014 and was aimed at demonstrating the public support for climate change agenda. The public perception of this rather broad topic was encountered with a challenge to communicate both individual and organizational problems or mottos, which were carried around on banners, posters, T-shirts or even painted directly on people’s bodies. The aim of this article is to analyze these messages, categorize them and based on these outcomes to predict clear managerial implications and detect potential reputational risks – or gains.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies