Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innowacje wartością dla klienta – na przykładzie marek z przemysłu kosmetycznego

Tytuł:
Innowacje wartością dla klienta – na przykładzie marek z przemysłu kosmetycznego
Innovation as a value for the customer – based on brands from cosmetics industry
Autorzy:
Olga Jando
Data publikacji:
2017-06-30
Tematy:
innovation
marketing innovation
cosmetics industry
cosmetics
innowacje
innowacje marketingowe
przemysł kosmetyczny
kosmetyki
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym celem artykułu jest zdefiniowanie innowacji marketingowych oraz opisanie zależności między wprowadzaniem nowych produktów oraz postrzeganiem danej marki przez klienta, a sukcesem przedsiębiorstwa. Opisano różnego rodzaju innowacje na przykładzie marek z przemysłu kosmetycz-nego, które odniosły międzynarodowy sukces. W pierwszej części zwrócono uwagę na źródła innowa-cji oraz wyjaśniono pojęcie wartości dla klienta. W drugiej części artykułu uwagę poświęcono kon-kretnym produktom, które są przykładem innowacji marketingowych czy produktowych. Pozwala to w dokładny sposób pokazać ich wpływ na postrzeganie marki przez konsumentów. W artykule przedsta-wiono również pogląd, że innowacje są jednym z głównych czynników pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej.

The main aim of this article is to define innovation with particular focus on marketing innovation and to describe the relationship between the introduction of innovation on the goods offered by the company and the perception of the brand by the customer and the success of the enterprise It is achieved by describing the various types of innovation on the example of brands from the cosmetics industry. The article is divided into two parts. The first defines both the concept of innovation and its types. Moreover, attention is drawn to the source of innovation and explains the concept of customer value. In the second part of the article attention is paid to specific products, which are an example of marketing innovations or product. This allows to show their impact on brand perception by consum-ers. The article also presents the view that a company should be ran with particular emphasis on in-novation, as it is one of the main factors that allow to gain competitive advantage.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies