Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie ofertą programową komercyjnych kanałów sportowych w latach 2007 i 2008 na przykładzie Polsat Sport oraz Canal+ Sport

Tytuł:
Zarządzanie ofertą programową komercyjnych kanałów sportowych w latach 2007 i 2008 na przykładzie Polsat Sport oraz Canal+ Sport
Program Offer Creation Management in "Polsat Sport" and "Canal+Sport" in 2007-2008 : Comparative Analysis
Autorzy:
Kosek Karolina
Tematy:
Sport
Programy telewizyjne
Analiza porównawcza
Television programs
Comparative analysis
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejszy artykuł dotyczy zarządzania ofertami programowymi w latach 2007 i 2008, wskazuje także narzędzia, którymi posługuje się Polsat Sport oraz Canal+ Sport w procesie konstruowania programów dla telewidzów. (fragment tekstu)

Sport is a dynamic sector and still has gained in importance, which may contribute to the development of Polish digital TV. The article analyzes the process of creating sports programming in commercial TV. The article points out the similarities and differences of the two broadcasters. The period of study is selected stations in 2007 and 2008.(original abstract)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies