Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metodyka wyceny wartości przedsiębiorstwa według koncepcji MDR, a kryzys zaufania

Tytuł:
Metodyka wyceny wartości przedsiębiorstwa według koncepcji MDR, a kryzys zaufania
METHODS OF VALUATION OF THE COMPANY ACCORDING TO THE CONCEPT OF MDR, A CRISIS OF CONFIDENCE
Autorzy:
Ireneusz Miciuła
Tematy:
METHODS OF VALUATION OF THE COMPANY ACCORDING TO THE CONCEPT OF MDR
A CRISIS OF CONFIDENCE
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article shows the classification of methods of company valuation. Presented and analyzed the methods of business valuation and taking into account the characteristics of good pricing valuation methodology proposed by the concept of MDR, which measures the effectiveness of a broad spectrum of business activities through the prism of goodwill. At the same time presents the causes of the contemporary crisis of confidence in the methodology of business valuation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies