Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Impact of Moderators and Trust on Consumer’s Intention to Use a Mobile Phone for Purchases

Tytuł:
The Impact of Moderators and Trust on Consumer’s Intention to Use a Mobile Phone for Purchases
Autorzy:
Trojanowski Mariusz
Data publikacji:
2017-06-15
Tematy:
UTAUT2
mobile shopping
technology acceptance models
consumer behaviour
mobile technologies
m-commerce
trust
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The Impact of Moderators and Trust on Consumer’s Intention to Use a Mobile Phone for Purchases

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies