Tytuł pozycji:
Budowanie zewnętrznego wizerunku pracodawcy z wyboru na przykładzie banku Cit i Handlowy
Employer branding uznawany jest obecnie za jeden z bardzo istotnych czynników sukcesu organizacji. Silna marka, dobra reputacja i wysoki poziom zaangażowania zatrudnionych osób pozycjonuje firmę wśród idealnych pracodawców, ułatwia przyciąganie i zatrzymywanie wartościowych, utalentowanych pracowników, a przez to pozwala na uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej i osiąganie wysokich wyników finansowych. Działania z zakresu świadomego budowania wizerunku pracodawcy z wyboru coraz częściej zasilaj ą wachlarz praktyk wspomagających zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach funkcjonujących na polskim rynku. Przedsiębiorstwa w coraz większym zakresie zaczynają inwestować w swój wizerunek, opracowując i wdrażając strategie działań employer brandingowych, przy wykorzystaniu różnorodnych, innowacyjnych narzędzi. Celem niniejszego opracowania było przedstawienie idei employer brandingu na przykładzie działań podejmowanych w ramach budowania zewnętrznego wizerunku pracodawcy z wyboru przez bank Citi Handlowy.