Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kompetencje językowe polskich uczniów młodszych klas szkoły podstawowej w niewielkim ośrodku edukacyjnym w Niemczech

Tytuł:
Kompetencje językowe polskich uczniów młodszych klas szkoły podstawowej w niewielkim ośrodku edukacyjnym w Niemczech
Language competence of Polish primary school students studying in a small education center in Germany
Autorzy:
Smoleń Anna
Tematy:
kompetencje językowe
słuch fonematyczny
pary minimalne
language competence
phonematic hearing
minimal pairs
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The following work examines how the language competence of Polish primary school students studying abroad is created, and what problems occur among students brought up in a bilingual environment. The examined students were the pupils of the 3rd grade of primary school in Szkolny Punkt Konsultacyjny im. Królowej Rychezy in Cologne, Germany. Twelve children: nine girls and three boys participated in the research. Each tested student gains a different result from the test and from particular exercise Marking as teaching factor does not pay any role in creating students' language competence. Sociological factors (family background, time spent abroad) influence the creation of language competence of Polish students living and learning abroad. I used the following statistical tools: standard deviation, trust, mean, maximum, minimum

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies