Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sekwencyjność napływających informacji a formowanie wrażenia dotyczącego innej osoby

Tytuł:
Sekwencyjność napływających informacji a formowanie wrażenia dotyczącego innej osoby
SEQUENTIAL CHARACTER OF INCOMING INFORMATION AND CREATION OF IMPRESSION ABOUT ANOTHER PERSON
Autorzy:
Dariusz Doliński
Bogusława Błoch
Tematy:
Bogusława Bloch
STEREOTYPES
IMPRESSION FORMATION
SOCIAL JUDGMENTS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In previous research it was shown that break in the message increased perceived responsibility and moral disapproval of the person implicated by initial information in the story, and enhanced stereotypical thinking. In this article, we describe a field study that concerns the role that the break in the message plays in impression formation. The results show that a break in the message negatively influenced liking of the stimulus person. This effect was partly modified by length of the time that elapsed between the experiment and the assessment of participants' judgments.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies