Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE INFLUENCE OF COMPETENCE POTENTIAL OF CHANGES IN HIGHER EDUCATION ON THE TRAINING OF SPECIALISTS FOR ENTREPRENEURSHIP

Tytuł:
THE INFLUENCE OF COMPETENCE POTENTIAL OF CHANGES IN HIGHER EDUCATION ON THE TRAINING OF SPECIALISTS FOR ENTREPRENEURSHIP
WPŁYW POTENCJAŁU KOMPETENCYJNEGO ZMIAN W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM NA SZKOLENIE SPECJALISTÓW DLA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Autorzy:
Vnukova Nataliya
Achkasova Svitlana
Us Maryna
Pyvovarov Vasyl
Data publikacji:
2020-12
Tematy:
competence
education competentive potential
communicative competence
entrepreneurial
kompetencje
edukacyjny potencjał kompetencyjny
kompetencje komunikacyjne
kompetencje przedsiębiorcze
Język:
angielski
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents the substantiation of the need to reform the higher education system of Ukraine in line with European and international standards and requirements, providing a full transition to competentive approach to learning. The essence and advantages of using competency potential for improvement of the higher education system in Ukraine are determined. A comprehensive marketing research are conducted, using the method of content analysis that helped to reveal the modern competencies needed for students and graduates of financial and legal specialties. In addition, a survey was conducted which showed that there were problems with the level and quality of the formation of professional and key competences.

Artykuł prezentuje uzasadnienie potrzeby zreformowania systemu wyższego szkolnictwa Ukrainy w zgodzie z europejskimi i międzynarodowymi standardami i wymogami, co zapewni pełne przejście do kompetencyjnego podejścia do uczenia się. W artykule zostały określone istota i korzyści posługiwania się potencjałem kompetencyjnym dla ulepszenia systemu szkolnictwa wyższego Ukrainy. Zostało przeprowadzone kompleksowe badanie marketingowe z użyciem metody analizy merytorycznej treści, które pomogło w ujawnić nowoczesne kompetencje potrzebne studentom i absolwentom kierunków finansowych i prawniczych. Ponadto przeprowadzono ankietę, która ukazała, że występują problemy z poziomem i jakością kształtowania profesjonalnych i kluczowych kompetencji.

Available in Open Access (Open Access)

Publikacja w otwartym dostępie (Open Access)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies