Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Internet digital content pricing and subscribers control

Tytuł:
Internet digital content pricing and subscribers control
Autorzy:
MEJJOUALI Sobhi
TADJ Lotfi
Tematy:
maximum principle
model predictive control
optimal control
web content pricing
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
We use optimal control theory to determine the optimal rate of change in the subscription fee and the optimal ratio of ad space to the total web page space for a web content provider. An optimal solution is obtained using the maximum principle approach and the model predictive control approach. Numerical experiments show that it is preferable to use the first approach when the planning horizon is short and the second approach when the planning horizon is long.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies