Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wzorce dobrobytu i luksusu w przekazie reklamowym a ich wpływ na poziom konsumpcji

Tytuł:
Wzorce dobrobytu i luksusu w przekazie reklamowym a ich wpływ na poziom konsumpcji
Models of prosperity and luxury in advertising and their impact on the level of consumption
Autorzy:
Makowski Michał
Data publikacji:
2019-11
Tematy:
dobrobyt
produkt luksusowy
konsumpcja ostentacyjna
symbole dobrobytu
reklama
prosperity
luxury product
ostentatious consumption
symbols of prosperity
advertising
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Rynek produktów luksusowych w Polsce rozwija się, ma jednak marginalne znaczenie dla światowego rynku zbytu dla tego typu oferty. Zauważyć należy, że z roku na rok liczba zamożnych osób w Polsce regularnie wzrasta, a to stanowić może wkrótce poważny impuls dla oferentów produktów luksusowych, by znacznie większą uwagę poświęcić temu rynkowi. Na polskim rynku dostępne są już globalne marki luksusowe, a w związku z tym pojawiają się również działania reklamowe tych oferentów. Uważna analiza stosowanych przez te podmioty metod, form i technik reklamy może być inspiracją dla kreatywnych podmiotów należących do rynku masowego. Nie stoi bowiem nic na przeszkodzie, by w odniesieniu do produktów masowych, aspirujących do prestiżowych, zastosować w kreatywny sposób najlepsze praktyki znane z rynku produktów luksusowych, by w ten sposób wyróżnić się na tle firm konkurencyjnych, a w efekcie zwiększyć prawdopodobieństwo konsumpcji oferowanych przez siebie produktów.

The luxury products’ market in Poland is developing, however, it is of marginal importance for the global market of this type of offer. It should be noted that from year to year the number of wealthy people in Poland regularly increases, and this may soon be a serious impulse for luxury products’ offerors to devote much more attention to this market. Global luxury brands are already available on the Polish market, and therefore the advertising activities of these offerors are appearing. Careful analysis of advertising methods, forms and techniques used by these entities can be an inspiration for creative entities belonging to the mass market. In relation to mass products, aspiring to be prestigious – nothing prevents the offerors to apply in a creative way the best practices known from the luxury products’ market, in order to stand out from competitors and thus increase the likelihood of consumption of the products they offer.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies