Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Learning from authoritarian teachers: Controlling the situation or controlling yourself can sustain motivation

Tytuł:
Learning from authoritarian teachers: Controlling the situation or controlling yourself can sustain motivation
Autorzy:
Kathryn E. Chaffee
Kimberly A. Noels
Maya Sugita McEown
Data publikacji:
2014-06
Tematy:
primary control
secondary control
positive reappraisal
motivation
controlling instructor
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Positive psychology encompases the study of positive outcomes, optimal functioning, and resilience in difficult circumstances. In the context of language learning, positive outcomes include academic engagement, self-determined motivation, persistence in language learning, and eventually becoming a proficent user of the language.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies