Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Formatívne hodnotenie žiakov s využitím informačných a komunikačných technológií

Tytuł:
Formatívne hodnotenie žiakov s využitím informačných a komunikačných technológií
Pupils’ Formative Assessment with the Use of Information and Comunication Technologies
Autorzy:
STADTRUCKER Roman
ĎURIŠ Milan
Data publikacji:
2015
Tematy:
súbor elektronických úloh
sumatívne a formatívne hodnotenie žiakov
informačné a komunikačné technológie
technické vzdelávanie
set of electronic tasks
sumative and formative pupils’ assessment
information and comunication technology
technical education
Język:
angielski
słowacki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
V príspevku sa autori venujú možnostiam implementácie súboru elektronických úloh do vyučovacieho procesu s uplatňovaním formatívneho hodnotenia žiakov. V článku sú uvádzané príklady elektronických úloh, ktoré budú overované v rámci realizácie pedagogického experimentu v základných školách.

This work is focused on the possibilities of the implementation of the electronic tasks set into the learning process with application pupils’ formative as163 sessment. The article cited examples of electronic tasks, which will be verified by pedagogical experiment at elementary schools.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies