Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing Communications Effectiveness in Poland - Lessons from the Business in Information Society

Tytuł:
Marketing Communications Effectiveness in Poland - Lessons from the Business in Information Society
Autorzy:
Mirosława Malinowska
Tematy:
Efektywność
Marketing
Effectiveness
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is to present dilemmas related to marketing communications' effectiveness from practical aspect. In the article the field research results on marketing communications conducted in enterprises in Poland are presented (both qualitative and quantitative). The aim of the article is to present how business perceive marketing communications' effectiveness and efficiency and how they evaluate marketing communications.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies