Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena jakości usług edukacyjnych „w skali ważności realizacji”

Tytuł:
Ocena jakości usług edukacyjnych „w skali ważności realizacji”
Evaluating quality of educational services with the use of importance-performance scales
Autorzy:
Lotko Małgorzata
Tematy:
jakość
usługi edukacyjne
quality
educational services
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this paper is to show the usefulness of importance-performance scales for measurement and evaluation of the quality of educational services. The study was carried out with the use of a survey method. The questionnaire was composed of two parts. The first part included demographical questions characterizing the customers of educational services and the second part, the substantial one, included SERVQUAL questionnaire queries. The analysis of the results of the study demonstrates that it is necessary to make every endeavor to raise of quality of features connected with employees of organizations delivering educational services and their role in education process. The analysis of literature has demonstrated that importance-performance scales have not been used for the measurement of the edu

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies