Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gry wideo jako branża przyszłości. Studium przypadku - Europejskie Centrum Gier w Krakowie

Tytuł:
Gry wideo jako branża przyszłości. Studium przypadku - Europejskie Centrum Gier w Krakowie
THE VIDEO GAMES INDUSTRY AS THE PROSPECTIVE ECONOMIC SECTOR
Autorzy:
Adam Janiszewski
Rafał Krawczyk
Małgorzata Stępień
Tematy:
GAMES
NEW TECHNOLOGIES
INNOVATIONS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the article is to define the main factors determining the development of the video games industry in the world and Poland as well. We focus on sales results of main products and the clusters practices in case of Poland. The results of our analysis allow us to draw a conclusion that the games industry is a highly competitive business environment where people’s creativity and broad knowledge are of great importance for the success.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies