Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A jednak win-win: pragmatyka etyki przedsiębiorczości, czyli nowe spojrzenie na negocjacje

Tytuł:
A jednak win-win: pragmatyka etyki przedsiębiorczości, czyli nowe spojrzenie na negocjacje
Autorzy:
Paweł J. Dąbrowski
Tematy:
win-win
etyka
przedsiębiorczość
negocjacje
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
All the entrepreneurs have to face the fundamental question: Is the business ethics contraryto the nature? This question is not often asked in academic writings on ethics, but clearly animportant one. The paper attempts to review impact of relations between entrepreneurs and keystakeholders and the business bottom line. The results clearly show that a strategy based onmutually beneficial relations is not only socially desired, but brings also positive financialresults. Relations with suppliers, staff and clients have been particularly closely considered. Ithas been suggested, that research review shall be considered in the teaching of entrepreneur-ship but also by managers, boards and investors.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies